kolmapäev, november 18, 2009

Ranetit pole olemas

- härra Rappu, olete te täna joonud?
- küllap raasike õunaveini.
- raasike! või et raasike! te olete ju puha purjakil!
- aga keel see eest terav kui pussnuga rasvases seakintsus.

vilksamisi läheb aeg mööda, seades härra Rappu ja noormehe nimelise Raneti või Raneti nimelise noormehe teinetesest mõtiskledes ähmaselt eneste ette põrnitsema.

- härra Rappu!
- mis lahti, mu poiss, et nii ahastavalt minu poole hüüad!?
- te unustasite enese torukübara!
- ja vihmavarju, Indreku kollase vihmavarju.
- teil ei olnud vihmavarju.
- aga Indrekul on!
- Indrekut ei ole siin.
- Indrek on siin, kuid sina ei taha lihtsalt teda näha.
- pole tarvidustki.
- kallis poiss, kas sa tõesti ei mõista, et omaenese uhkete sõnadega teed Indrekule haiget?
- olgu pealegi. Minule sobib.
- sina! kuidas sina võid?
- ärge mind sinatage, härra!
- äi ole mõtet ärrituda, kulla poiss!
- te olete võlts, härra Rappu ja teie nimi on ebaõiglaselt vali. ma ei usu, et te ühtegi Indrekut tunnete. olgu siis nähtamatu, semiootiline või väljanäiv
VÕI et Indrekul on vihmavari
VÕI et te mind üldse tunda tahate.
- kollane vihmavari, mu poiss.
- olgu või tüdruku-kujuline, kes on sümbioosest kaldseintega kõrvalpalatist.
- ma ei tohi...
- te ei tohi uskuda, et tegelikult ei ole Indrekut olemas. ei selles reaalsuses, kui ka seitsmendas dimensioonivahemikus. olge nüüd, te poleks esimene. see on kosmiline seadus, et inimesed ja härrad Indrekuid ei tunnista. loen teie uuest pilgust teie silmakoobaste tagustest trepimademeilt küsimust "miks". mina tean Indrekute kohta tõde ja seda, et teiegi ei ole puhas ja pürogeeniline, kui välja mängite...
- poiss, võin olla solvatud!
- võige.
- ja mina tean tõde teie kohta.
- teil pole aimugi, härra.

Nii palju aega hiljem, et kollane vihmavari jõudis viiekümne kolmest jõesängist üle hüpata ja tagasi vihmaveemängude juurde tulla.

- teid ei ole olemas, Ranet!

- see on tõelise tõe olemuse aimdus. aitäh, et leidsite mind üles!.

Ühe inimlooma soovil.
02.november/14.november.2006
Rändaja

0 Pärlipoega:

Postita kommentaar