teisipäev, september 21, 2010

Riisipuder ja pisikesed pisikud

Olen teist päeva Pärnus. Jeesus, ka teada kui Kristel, oli nii lahke ja pakkus mulle kräshimise pinda. Enne mind oli siin just olnud Gerda ja Matiko. 8) Päev või paar varem.
x x x
Kõrvalmärkusena neile, enne kui ma edasi liigun oma pisikese sissekandega, kellele meeldib minu elus nuhkida ja absoluutselt alusetuid oletusi - jutte välja mõelda :: kui te asjade ning minu tegude tagamaast mitte midagi ei tea, siis ei ole ikka mõtet oma mokalihaseid ülearuselt kulutada. Kui see aga teile nii lõbu pakub, siis mõelge selle peale, kas teile endale meeldiks, kui keegi teine teie kohta sarnaseid või isegi samasuguseid kuulujutte välja mõtleb. Teil on ka ebameeldiv, eks?. Siis parem pöörake see tähelepanu ja energia, mille te teistele alatasa suunate, iseendale ja saage paremateks inimesteks, paremateks individuaalideks ja kasvage suureks!.
x x x
Jeesuse madal puidust laua peal on minu "Mahtra Sõda", mille vahel on nõukogude aegne atobussi pilet, [tuleb kindlasti alles hoida, kasvõi noorpõlvedele näitamiseks; nemad sest ajast ju midagi ei tea, tegelikult], ning mille vahel on ka hädajuhuks, nii ka tagavaraks, natukene kõige kangemat sigareti tubakapuru. Samuti sai eile kohvi ja ka lagritsa likööri libistatud, nii õhtu kergemaks tegemiseks ja ka hea une tekitamiseks, mis tegelikult lõi mul silma looja alles kolme paiku öösel, kuigi teki alla saime üsna kesköö kanti.
Palusin ja kaklesin miskiste varjuolenditega. Loodan, et Liisiga on kõik hästi...
Nüüd just lõpetasin ülevürtsitatud riisipudru. Aga kui on nälg, siis ega sellestki ei ole hullu, eksju?.
Ei taha koju minna, aga siia kauemaks ka ei saa jääda, kahjuks. Töö leidmisega on nii nagu on, ja see kurnab ja väsitab mitte ainult mind. Unustasin isegi eile helistada, et ei tule tagasi "koju", aga eks ema vist on aru saanud, et kõik on korras ja siiski jäin, kuigi alguses mainisin vastupidist. Või siis ma loodan, et Nendega midagi juhtunud ei ole ja kõik on elus ning terved.
Aga hää küll. Saadan tervisi Hundi-Kristelile Slovakkiasse, et tal oleks palju jõudu ja jaksu, positiivset meelt ning palju toredaid kogemusi veelgi tulemas!. (:
Rändaja.

0 Pärlipoega:

Postita kommentaar