teisipäev, september 21, 2010

Eiroosid

  • Kosmikute Eiroosidega tulevad vanad mälestused meelde. Ajast, mil kõik oli teisiti ja mil ma olin iseenese jaoks kaotsis.
  • Küllap eile sai nii palju suitsetatud, et nüüd enam ei taha. Seest keerab. Korralikult magamata juba üle nädala.
  • Vaidlen iseendaga, kas see on väsimus või pohmell.
  • Isiklikult ei ütleks, et nii Kosmikud kui ka Nirvana, Metro Luminal ning mõned veel suitsiidi bändid on. Nad lihtsalt oskavad elu pahupoolest hästi pajatada. Nii öelda.
  • Vaidlen enesega ka selle üle, kas peaks teed tegema või mitte. Tahaks. Nii. Tahaks.
  • Väljas on vastik ja kergtormine. Millegipärast ootan, et sisemandrile on saabunud kajakad.
  • Lähen teen siiski teed. Millist, seda näitab katseeksitusmeetod!.
  • Minu uueks hüüdnimeks saagu "Error". Restardist ei piisa aitavat.
  • Kui inimestele meeldib laulda surmast, see ei tähenda, et ta suitsiidne on!.
  • "Tule mu juurde, kui lõppevad saated..."
  • Olen nagu truu kass, kes perenaist ootab.
  • Või kass, kes ootab et kellestki tänavapeal ühepaja toitu teha. Ära küsi. Mõte jookseb omarada pidi.
  • Kakamaraton ebaõnnestus.
  • Valus vaikus ja psychobilly.
  • Imre on oma ilusad pikad kiharad maha ajanud.

x x x

Enne magama jäämist. Täna öösel.

Mina :: Kui sul külm on, siis sa võid mind kaisukaruks võtta, ma olen pisike.

Hetk mõttepausi ja vaikust, siis...

Jeesus Kristel :: Sa võid mind kaisukaruks võtta, mul on pisikud.

Mõnda aega hiljem.

Jeesus Kristel :: Mul on sellised pisikud, mida sul ei ole, me võiks vahetada.

Rändaja.

0 Pärlipoega:

Postita kommentaar