teisipäev, märts 09, 2010

Mis tegelikult toimub...

Poolused on vahetumas ja muutumises, nii minu enda kui ka Gaia energiad teevad õudseid trikke ning on üleüldse püsimatud. Magneetiline väli kergitab oma liikumisega väga palju segadust, ja see kõik on juba alanud. Ma ei ole circa kaks nädalat korralikult puhata saanud, ning isegi pisukese abivahendiga ei ole see absoluutne. Aga selles ma olen täielikult kindel - hoidke alt, sest palju looduskatastroofe on tulemas, ning sealhulgas, paljud kaotavad oma inimelu. Võitlus on alanud, nõrgem langeb ning tugevam jääb ellu. See on universaalne tõde, mitte loodusseadus.

Loodus lõhnab kevade järele, ning väsinuna on hetkel raske öelda, kas lumi jääb püsima või mitte, kuid te võite oodata mõnusat kärekülma korra või kaks veel. Nii et, ärge veel pakkige oma kasukaid ja villaseid sokke kapisügavustesse, mu kallid!.

R.

PS. Kui ma tean rohkem, annan teada. Seniks, hoidkem pöidlaid, et me vastu peaksime selles energeetilises testimises ja sõjas.

0 Pärlipoega:

Postita kommentaar